معاون استاندار خراسان جنوبی:

شهرداری ها محور خدمت رسانی در ماه رمضان و نوروز هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرداری‌ها در ماه رمضان و نوروز محور خدمت رسانی به مردم هستند.

عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در نشست هم اندیشی شهرداران استان گفت: ویترین خدمات دولت در دست شهرداری‌هاست و شهرداران باید با روحیه جهادی و انقلابی در این زمینه عمل کنند.

او با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال، بر بهسازی معابر و فضا‌های شهری و زیباسازی محیطی شهر‌ها در ایام باقی‌مانده تا عید نوروز تأکید کرد.

عباس زاده با اشاره به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اظهار کرد: شهرداری‌ها، محور خدمت‌رسانی و کار‌های فرهنگی و اجتماعی در این ایام هستند و انتظار داریم که با برنامه‌های ابتکاری در شهرها، صحنه‌هایی از نشاط، شادابی، اتحاد و انسجام در کنار برنامه‌های ماه مبارک رمضان بین مردم و مسافران نوروزی را رقم بزنند.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه کارکنان و خانواده بزرگ شهرداری‌های کشور که در صف اول خدمات رسانی به شهروندان هستند، بیان کرد: لازم است در مجموعه شهرداری‌های استان ضمن بررسی شرایط موجود حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری‌ها (اعم از کارگری و کارمندی)، نسبت به بررسی و اصلاح برخی از آیتم‌ها و مواد نظام هماهنگ پرداخت با ارائه راهکار‌های مناسب جهت برقراری عدالت مُزدی، حسب ظرفیت‌های موجود در قوانین حاکم بر قشر‌های مختلف و قرارداد‌های متنوع، صرفاً بر پایه ارزش شغل و شاغل اقدام شود.

او با تأکید بر اینکه نشست‌های هم اندیشی با شهرداران به طور مستمر در سال ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد، تصریح کرد: تهیه بسته‌های اقتصادی در جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری‌ها با توجه به ظرفیت‌ها و استعداد موجود و استفاده از نقطه نظرات آنان در تمامی مقوله‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در جهت تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی، شناسایی نیاز‌های مناطق و مشارکت کارکنان در تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها مورد تأکید است.

در این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری، مدیر تعامل سازمان همیاری شهرداری ها، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و پلیس راهور استان همراه بود، برنامه ریزی ستاد سفر‌های نوروزی نیز انجام شد و شهرداران در خصوص این مهم موارد و مشکلات خود را بیان کرده و در نهایت درمورد خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و مسافران برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.