دستور معاون استاندار برای تشکیل جلسات ستاد خدمت سفر در شهرستان‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید شهرستان‌هایی که ستاد خدمات سفر را برگزار نکرده اند با قید فوریت این ستاد را تشکیل دهند.

عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان با اشاره به اینکه باید با ایجاد توقف‌گاه‌های موقت، استقرار چادرهای عشایری و سایر اقدامات در ۱۸ نقطه حادثه‌خیز استان، ایمنی و سلامت هموطنان در نوروز و ماه رمضان تأمین شود گفت: با توجه به تقارن ماه رمضان با طرح نوروزی، الگوی سفر‌های بین جاده‌ای با تغییراتی همراه خواهد بود که حفظ ایمنی و سلامت مسافران، گردشگران و زائران برای ما در اولویت قرار دارد.

او افزود: در این مدت باید از مجتمع‌های بین‌راهی، پایانه‌های مسافربری، محل‌های اقامت، امکانات بهداشتی و وضوخانه‌ها، رستوران‌های بین راهی و تمامی موارد مرتبط با سفر مستمر بازدید و سرکشی شود؛ همچنین هر کدام از اعضای ستاد خدمات سفر به عنوان یک بازرس عمل کرده و نقط ضعف را اطلاع دهند.

عباس زاده با اشاره به ۱۲ کمیته تخصصی ذیل ستاد خدمات سفر در استان تصریح کرد: تا این لحظه هنوز برخی کمیته‌ها جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی خود را برگزار نکرده‌اند در حالی که در روز‌های پایانی سال قرار داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: چهار شهرستان نیز ستاد خدمات سفر را تشکیل نداده‌اند که باید به قید فوریت ستاد تشکیل شود و برنامه‌ها، اقدامات، کمبود‌ها و مشکلات مشخص و نسبت به ارائه خدمات مناسب و در خور شأن مسافران و گردشگران تصمیات لازم اتخاذ شود.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: سال‌های گذشته در خدمات سفر ضعف‌ها و مشکلاتی شناسایی شده که امسال باید رفع شده باشد تا در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان با مشکل مواجه نشویم.

عباس زاده خطاب به مدیران گفت: هر کدام از اعضای ستاد خدمات سفر چشمان بازرسی و نظارت هستند لذا باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشید و در صورت مشاهده مشکل یا ضعف در خدمات‌رسانی مراتب اعلام شود و نسبت به رفع آن بکوشید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: در چند ماه منتهی به پایان سال اوقات فشرده‌ای اعم از دهه فجر، سفر رئیس جمهور، انتخابات و سایر موارد داشتیم که همه امور با موفقیت پیش رفت، اکنون کار اصلی و تمرکز همه دستگاه‌های اجرایی، آمادگی برای سفر‌های نوروزی و ماه رمضان است تا شایسته‌ترین خدمات به مردم ارایه شود.

او گفت: کمیته‌های ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر با رسانه‌ها و خبرنگاران ارتباط داشته باشند و اقدامات خود را گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.