واحدهای اقامتی خراسان جنوبی پذیرای مسافران نوروزی می‌شود

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: واحد‌های اقامتی استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

عربی معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: برای رعایت حقوق مسافران و همچنین حق انتخاب و تسهیل در اقامت آن‌ها، تمام ظرفیت‌های بخش خصوصی و مراکز اقامتی رسمی در حوزه گردشگری همچون هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمان‌پذیر‌ها و بوم‌گردی‌ها و سایر ظرفیت‌های مراکز اقامتی موقت و ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش در تمامی شهرستان‌ها در ایام نوروز فعال خواهند بود.

او افزود: مجموع واحد‌های اقامتی استان ۱۳۷ واحد شامل ۱۵ مهمانپذیر، ۱۰ هتل، ۶ خانه مسافر، ۸۶ اقامتگاه بوم‌گردی، ۲۴ کمپ، اردوگاه و مجتمع با مجموع ۹۸۱ اتاق اقامتی در خراسان جنوبی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

عربی اظهار کرد: صفحه اختصاصی ستاد سفر استان به آدرس https://sk.mcth.ir/safar طراحی شده که در آن اطلاعات ضروری و مورد نیاز مسافران و گردشگران بارگذاری شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بیان کرد: ۴۱ امامزاده، ۱۳ پایگاه اسکان آموزش و پرورش شامل ۱۲۳ مدرسه با ۸۶۰ کلاس درس و ۳۰۴ نفر عوامل اجرایی، ۴۰ کمپ اسکان موقت شهرداری با ظرفیت پذیرش ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در روز و ۸ مجتمع بین راهی با پویش‌های نان رایگان، افطاری ساده و چایخانه حضرت از سوی آستان قدس رضوی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.