اظهارنظر‌های متفاوت دو مسئول در خصوص یک مصوبه‌ی جنجالی

شهردار و رئیس شورای شهر بیرجند در خصوص مصوبه برکناری شهردار، اظهارنظرات متفاوتی ارائه دادند.

به دنبال مطرح شدن خبر برکناری شهردار بیرجند با نظر شورای شهر، در فضای مجازی،  با شهردار و رئیس شورای شهر بیرجند انجام داد.

عبدالرزاق نژاد رییس شورای شهر بیرجند گفت: به دلیل همکاری نکردن شهردار در برخی طرح‌ها به ویژه در خصوص پادگان ۰۴ و خیابانی منتهی به آن، جا به جایی نیروها، عدم عدالت در توزیع امکانات و برخورد با متخلفین، و همچنین حواشی جشن‌های دهه فجر، در ۲۸ بهمن، ۵ نفر از ۷ نفر حاضر در شورای شهر، رأی به برکناری شهردار دادند.

او  افزود: این مصوبه پس از آماده شدن به دلیل انتخابات با دو روز تاخیر به فرمانداری ارسال شد، اما با گذشت ۱۴ روز و عدم اعلام نظر فرمانداری، این مصوبه دیروز خود به خود لازم الاجرا شد و آقای حسن خسروی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

عبدالرزاق نژاد گفت: صبح امروز برای واگذاری سمت شهرداری حضور یافتیم که آقای بهترین با استناد به نامه‌ای از فرمانداری رای شورا را نپذیرفت.

اما بهترین، شهردار بیرجند نیز در این خصوص گفت: به دنبال ارسال نامه بدون طی روند قانونی و اخلاق حرفه‌ای از طرف تعدادی از اعضای شورای شهر بیرجند؛ فرماندار شهرستان بیرجند طی مکاتبه‌ای مراتب غیرقانونی بودن درخواست را اعلام کرد.

 بهترین عنوان کرد: ما با حمایت قاطع تعدادی از اعضای شورای شهر بیرجند در حال اجرای طرح استقبال از بهار و آماده شدن شهرمان برای ورود به بهار قرآن و بهار طبیعت هستیم.

وی گفت: توصیه بنده رعایت کامل موارد قانونی و عدم تخلف آن دسته از اعضای شورای شهر است که خود را فراتر از قانون می‌دانند و درخواست‌های شخصی دارند.بهترین افزود: بنده و همکاران شهرداری بدون توجه به حاشیه سازی‌ها در خدمت مردم هستیم.

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.