فعالیت ۱۹ تیم بازرسی در طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صمت خراسان جنوبی گفت: ۱۹ تیم بازرسی در طرح نظارتی ماه رمضان و نوروز بازار را رصد می‌کنند.

سرگلزایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به آغاز طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان گفت: در این طرح ۳۸ بازرس در قالب ۱۹ تیم بازرسی نظارت بر بازار استان در این ایام را برعهده دارند.

او افزود: از این تعداد ۱۸ بازرس در قالب ۹ تیم بازرسی در مرکز استان و ۲۰ بازرس در قالب ۱۹ تیم بازرسی در شهرستان‌ها رصد بازار را انجام می‌دهند؛ این بازرسان بر واحد‌های صنفی، خدماتی، کالا‌ها و اقلام نظارتی تنظیم بازار نظارت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


سرگلزایی با اشاره به افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالا و همچنین خدمات مرتبط در ایام رمضان و پایان سال اظهار کرد: برای ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، نظارت بر کالا‌های پرمصرف و خدمات اولویت دار تشدید شده و مورد رصد و بازرسی بیشتر بازرسان قرار خواهد گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ۲۴ فروردین ادامه دارد، بیان کرد: هم استانی‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، عدم درج قیمت و یا نصب نرخنامه، فروش اجباری کالا و سایر تخلفات می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا با اولویت رسیدگی به شکایت ضمن بررسی موضوع از سوی بازرسان، نتیجه به گزارش دهنده منعکس شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.