پرتابگر لهستانی تیم پلیمر خلیج فارس:

سعی می‌کنم بالای ۷۰ متر چکش را پرتاب کنم/ به شرایط ایران عادت نکرده ام

پرتابگر لهستانی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس درباره حضور خود در لیگ دو و میدانی ایران صحبت هایی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرکادیوش روگووسکی پرتابگر لهستانی تیم دو و میدانی پلیمر خلیج فارس در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور با ثبت رکورد ۶۹.۸۰  مقام اول پرتاب چکش را بدست آورد.  

آرکادیوش درباره وضعیتش در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: من به خاطر شیوع ویروس کرونا در ماه‌های مارس و آوریل  نتوانستم تمرین کنم، چون در کشور لهستان قرنطینه بودم و شرایط برای تمرین کردن سخت بود.

پرتابگر لهستانی درباره شرکت در لیگ دو و میدانی ایران گفت: خیلی خوشحالم که توانستم در این مسابقات دوباره شرکت کنم و سعی می‌کنم بالای ۷۰ متر چکش را پرتاب کنم. امسال رقبای قویتری نسبت به سال گذشته در این مسابقات حضور دارند.همچنین از حسین رحیمی مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس تشکر و قدردانی می کنم. 

او بیان کرد: من هنوز به شرایط ایران عادت نکرده ام و آب و هوای اینجا گرم تر از لهستان است. امید زیادی دارم که در دوره سوم لیگ دو و میدانی ایران، پرتاب  بهتری انجام دهم  و تلاش ‌می کنم که رکوردم را به بالای ۷۰ متر برسانم.  

او ادامه داد: پاول فادچک ورزشکار خوبی است که من از او الهام می‌گیرم و مسابقات او را پیگیری می‌کنم تا از تکنیک هایش یاد بگیرم و از آن‌ها بهره می‌برم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار