فیروزی: اهدا نکردن مدال در لیگ دو و میدانی سهل انگاری بوده است/ مبلغ قرارداد‌ها در گذشته به اندازه قیمت پراید بود

مسئول برگزاری مسابقات دو و میدانی درباره اهدای مدال قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور توضیحاتی ارائه کرد.

قاسمعلی فیروزی مسئول برگزاری مسابقات دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی خود از مرحله اول لیگ دو و میدانی اظهار کرد: به نظرم سطح کمی و کیفی این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته بهتر بوده است و تعداد شرکت کنندگان بیشتری در این رقابت‌ها حضور یافتند. همچنین نتایج لیگ دو و میدانی نشان می‌دهد که ورزشکاران با آمادگی در مسابقات شرکت کردند.

او درباره انتقادات به اهدای مدال طلا در مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: بله،   ما در لیگ دو و میدانی علاوه بر مدال، حکم قهرمانی هم می‌دهیم و اشتباهی مرتکب نشدیم. در سال‌های گذشته مدال  قهرمانی داده نمی‌شد که این موضوع سهل انگاری مسئولان قبلی را نشان می‌دهد.کسب امتیاز از سوی ورزشکاران برای باشگاه‌ها اهمیت دارد که براساس آن به دوندگان خود پول می‌دهند.  

برخی از ورزشکاران در قالب هیئت های دو و میدانی مسابقه دادند 

فیروزی درباره اینکه فقط هیئت‌های دو و میدانی به تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی کشور اضافه شدند، گفت: برخی از استان‌ها همانند سیستان و بلوچستان  و فارس، تیم دو و میدانی ندارند و به همین علت آن‌ها در قالب هیئت‌های استانی خود در لیگ دو و میدانی شرکت کردند. علاوه بر این تعداد تیم‌های حاضر در دو و میدانی مهم نیست و کیفیت مسابقات اهمیت دارد. همچنین  ورزشکاران خوب تحت پوشش تیم‌های سپاهان، پلیمر خلیج فارس و مس کرمان قرار گرفتند و کمبود تیم‌ها را جبران کردند.

مبلغ قراردادهای دوندگان در گذشته به اندازه پراید بود  

فیروزی درباره اینکه مبلغ قرارداد‌ها در لیگ دو و میدانی افزایش یافته است، گفت: اصلا اطلاعی از مبلغ قرارداد‌ها ندارم و دخالتی هم در این باره نمی‌کنم. البته در گذشته مبلغ قرارداد دوندگان نسبتا خوب بود و ورزشکاران مبلغ ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان به اندازه قیمت یک پراید می‌گرفتند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دو و میدانی بیان کرد: مهدی پیرجهان دونده کشورمان رکورد لیگ را جا به جا کرد  و آرشا مصدقی هم در پرتاب با نیزه توانست رکورد نوجوانان و جوانان را به ثبت برساند.  همچنین در بخش بانوان هم ۵ رکورد شکسته شد. به نظرم مرحله به مرحله مسابقات باشگاه‌های کشورمان بهتر می‌شود. البته  با توجه به اینکه در دوران کرونایی هستیم به نتایج رقابت‌ها نگاه نمی‌کنیم و اهالی دو و میدانی خوشحال هستند که مسابقات برگزار می‌شود و همین موضوع ارزشمند است.  

او در پایان گفت: مسابقات دو و میدانی اشکالاتی دارد، اما این ایرادات قابل حل است. البته برگزاری مسابقات با این شرایط اقتصادی جای امیدواری دارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار