مهردلان: فدراسیون دو و میدانی برنامه‌ای ندارد/ تمرینات پرتاب وزنه را در بیابان انجام می‌دهم

پرتابگر کشورمان گفت: مسئولان فدراسیون دو و میدانی برنامه‌ای برای ورزشکاران در نظر نگرفته اند.

شاهین مهردلان قهرمان پرتاب وزنه کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش در لیگ دو و میدانی اظهار کرد: ورزشکاران به علت برگزار نشدن مسابقات برون مرزی و انتخابی المپیک  با آمادگی در لیگ شرکت نکرده اند.  من  فقط تمرینات هوازی داشتم و به صورت تخصصی پرتاب نکردم.  خدا را شکر در مسابقات دو و میدانی دور هم جمع شدیم و باشگاه سپاهان هم از دوندگان حمایت کرد. با وجود اینکه آمادگی لازم را نداشتم، اما در نهایت تصمیم گرفتم در این مسابقات شرکت کنم.

مهردلان بیان کرد: مسئولان  فدراسیون دو و میدانی حدود ۷ - ۸ ماه است که اصلا حال من را نپرسیده اند و فقط تماس می‌گرفتند و هیچ برنامه‌ای برای من ندارند.  رکورد  ۲۱ متر را به فدراسیون تحویل دادم، اما رکورد ۱۸ متری را  تحویل گرفتم.

تا زمانی که برنامه ای وجود نداشته باشد تمرین نمی کنم 

پرتابگر وزنه کشورمان درباره اینکه تعداد سهمیه المپیک دو و میدانی افزایش می‌یابد، گفت: متاسفانه من در کوچکترین مشکلات زندگی ام مانده ام چه برسد به اینکه بخواهم فکر تمرینات حرفه‌ای و المپیک باشم. فدراسیون دو و میدانی باید این مسائل را برنامه ریزی کند که متاسفانه این فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای ورزشکاران ندارد. تا زمانی برنامه وجود نداشته باشد تمرینات حرفه‌ای ام را شروع نمی‌کنم. من تمرین نمی‌کنم و منتظرمی مانم تا فدراسیون برنامه خود را ارائه کند.

مهردلان: فدراسیون دو و میدانی هیچ برنامه‌ای ندارد/  تمرینات پرتاب وزنه را در بیابان انجام می دهم

متاسفانه دو و میدانی به حال خود رها شده است

مهردلان درباره اینکه اردویی داشته است، گفت: من ترجیح دادم تا رئیس  جدید فدراسیون  دو و میدانی نیامده مصاحبه‌ای نکنم تا جو متشنج نشود. امیدوارم وزارت ورزش و  فدراسیون دو و میدانی به فکر این رشته ورزشی باشند. ما می‌توانیم ۵ - ۶ سهمیه المپیک دیگر بگیریم. طبق تاپ لیست مسابقات رکوردی، پارسال رکوردم در رتبه بیست و چهارم برتر جهان قرار گرفت  و به طور حتم  در صورت برگزاری المپیک می‌توانستم در این رقابت‌ها شرکت کنم.

او افزود: متاسفانه ما به حال خود  رها شده ایم. امیدوارم رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی  زودتر انتخاب شود و  برای  دوندگان برنامه ریزی کند تا  تمرینات خود را شروع کنیم.

شرایط تمرین در استادیوم و بیابان با هم متفاوت است

پرتابگر وزنه کشورمان درباره تمریناتش در بازارچه مشهد گفت: من ۶ - ۷ ماه محل تمرین نداشتم و در حال حاضر در مسابقات دو و میدانی هم مشکل تکنیکی دارم، چون در دایره مورد نظر پرتاب نکردم. بیشتر در بیابان پرتاب می‌کنم. امروز هم در مسابقات مشکل داشتم. شرایط استادیوم با بیابان فرق می‌کند و تکنیک ها بههم خورد. خدا را شکر می‌کنم، خدای ما بزرگ است.

مهردلان در پایان گفت:  ما از فدراسیون دو و میدانی یک اردوی خوب، تغذیه و محل تمرین درخواست کرده ایم.  اردوی خارجی نخواستم و فقط درخواست شرکت در مسابقات برون مرزی را دارم، اما متاسفانه هیچ برنامه‌ای برای من در نظر گرفته نشده است و بی انگیزه هستم. من در مسابقات داخل سالن آسیا رکورد زدم، اما در لیگ دو و میدانی انگیزه‌ای نداشتم و فقط ۲۰ کیلو وزن کم کردم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار