رنجبر: سرپرست دو و میدانی اثری ماندگار بر جای گذاشت/ دوندگان با استعداد به جامعه ورزش معرفی شدند

مربی تیم ملی دو و میدانی بانوان گفت: مبینی با برگزاری مسابقات لیگ دو و میدانی اثری ماندگار به یادگار گذاشت.

رنجبر: سرپرست دو و میدانی اثری ماندگار بر جای گذاشت/ دوندگان با استعداد به جامعه ورزش معرفی شدندمهناز رنجبر مربی  تیم ملی دو و میدانی بانوان در گفت وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ دو و میدانی اظهار کرد: مسابقات دو و میدانی در شرایط بسیار خوبی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد و مسئولان فدراسیون دو و میدانی با مدیریت مبینی توانستند در مدت محدود یک اثر ماندگار را از خود بر جای بگذارند. همچنین از اصحاب رسانه هم تشکر و قدردانی می‌کنم که نقش به سزایی در جهت پیشبرد و اهداف این رشته مدال آور دارند.  

او افزود: فدراسیون دو و میدانی توانست پس از فوتبال اولین رشته ورزشی باشد که مسابقات خود را به صورت کامل در بخش‌های آقایان و بانوان برگزار کند. خوشبختانه در این دوره از مسابقات شاهد ثبت رکورد‌های خوبی از سوی دو و میدانی کاران بودیم. همچنین با مساعدت سرپرست فدراسیون دو و میدانی تیم‌های خوبی همانند سپاهان، پلیمر خلیج فارس و دانشگاه آزاد حضور داشتند و تیم ناشنوایان دو و میدانی همانند سایر باشگاه‌ها بهترین فرصت را از این اتفاق به دست آورد و در مسابقات شرکت کرد. علاوه بر این باید تلاش کنیم تا بتوانیم در طول سال بیشتر ورزشکاران را  در رقابت های مختلف محک بزنیم.  

مربی تیم ملی دو و میدانی  بانوان تصریح کرد: تعداد زیادی ورزشکار در این دوره از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور به جامعه دو و میدانی معرفی شدند که ان شاالله  با درایت کادر اجرایی فدراسیون در آینده شاهد افزایش تعداد استعداد‌ها در این رشته مدال آور باشیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار