صدرنشینی مقتدرانه سپاهان در لیگ دو و میدانی

تیم دو و میدانی سپاهان مقتدرانه صدر نشین هفته اول لیگ دو و میدانی کشور شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طلایی پوشان سپاهان در هفته نخست رقابت‌های لیگ دو و میدانی کشور، با اقتدار قهرمان این دوره از رقابت‌ها شدند و بالاتر از تیم پلیمر و دانشگاه آزاد در صدر جدول ایستادند.

سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان درباره صدرنشینی این تیم اصفهانی در هفته نخست رقابت‌های لیگ دو ومیدانی گفت: دونده‌های طلایی پوش سپاهان با کسب ۷ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۵ مدال برنز در هفته اول لیگ که روز‌های ۱۵ و ۱۶ شهریور در پیست دو و میدانی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد موفق شدند با کسب ۲۴۵ امتیاز صدرنشین جدول این رقابت‌ها شوند. همچنین تیم پلیمر خلیج فارس با کسب ۲۲۰ امتیاز تا این مرحله جایگاه دوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داده و تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز در رتبه سوم قرار گرفت.

سپاهان شانس اول قهرمانی در لیگ دو و میدانی است 

 مشفقی رقابت‌های هفته دوم این رقابت‌ها که ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد را بسیار حساس خواند و گفت: امیدوارم قهرمانان ما در هفته دوم خوش بدرخشند و تمام تلاش خود را برای حفظ این برتری انجام دهند تا بتوانیم مقتدرانه با تمرکز بیشتر به هفته نهایی وارد شویم و انشاالله با قهرمانی در لیگ دل هواداران عزیز باشگاه سپاهان را شاد کنید.

مشفقی تیم سپاهان را شانس اول قهرمانی لیگ دو ومیدانی امسال دانست و گفت: تمام ورزشکاران و کادر تیم هم دل شده اند تا با کسب قهرمانی پاسخ اعتماد باشگاه و تیم داری در دو و میدانی را بدهیم.

مرحله اول لیگ دو و میدانی در شرایطی به پایان رسید که تیم‌های سپاهان و پلیمر خلیج فارس  عناوین اول  و دوم این رقابت‌ها  را به دست آورند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار