کارشناس دو و میدانی: ورزشکاران در لیگ دو و میدانی محک جدی خوردند/ حدادی و تفتیان نیاز به حمایت بیشتری دارند

کارشناس دو و میدانی درباره ارزیابی اش از وضعیت این رشته ورزشی توضیحاتی ارائه کرد.

امید عباس‌نیک کارشناس دو و میدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره شرایط حاکم بر دو و میدانی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی در دو و میدانی در این مدت اخیر ایجاد شده است. البته اگر بخواهیم نگاه کارشناسی‌تر به این مسائل داشته باشیم ممکن است این اتفاق آرامش قبل از طوفان باشد. برگزاری رقابت‌های دوومیدانی باعث شد تا ورزشکاران پس از چند ماه بلاتکلیفی هم در شرایط رقابت قرار بگیرند و هم محک جدی‌تر بخورند.

او افزود: اکنون هم وضعیت فضای انتخاباتی حال و هوای تازه‌ای به دو و میدانی داده و آن افرادی که از این رشته پایه و مادر قهر کرده بودند دوباره به این رشته بازگشته‌اند. به هر حال همین موضوع که فدراسیون دو و میدانی توانست در شرایط نابسامان کرونا مجوز برگزاری مسابقات بگیرد و ورزشکاران از کاهلی و تنبلی در بیایند و باشگاه‌ها روح تازه‌ای بگیرند خیلی خوب است.

نگاه ما به سمت برنامه ریزی فدراسیون جهانی و‌ آسیایی است

کارشناس دوومیدانی تصریح کرد: اکنون هم چشم به برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی و کنفدراسیون دوومیدانی آسیا دوخته‌ایم تا براساس همین موضوع مربیان برای دوومیدانی‌کاران بهترین برنامه‌ریزی را داشته باشند تا ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی نتیجه خوبی را بگیرند.

عباس‌نیک درباره وضعیت دوومیدانی در زمان ریاست کیهانی گفت: به نظرم هر کسی می‌تواند راجع به عملکرد نفر دیگر نظر بدهد، اما با این اوصاف بازهم نمی‌توان نظر نهایی را داد، چرا که نظر قاطع را مسئولان وزارت ورزش و نهاد‌های نظارتی می‌توانند بدهند. به هر حال مسئولان ورزش در یک دوره زمانی مجید کیهانی را بهترین مدیر ورزشی انتخاب کردند. احمد گودرزی و احسان مهاجر شجاعی نقش به سزایی در انتخاب کیهانی به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی داشتند و من از روز نخست موضع خاصی نسبت به کیهانی داشتم. البته پس از انتخاب شدن کیهانی خیلی‌ها از پیشکسوتان خواستار باز پس‌گیری آرای خود بودند تا انتخابات مجدد برگزار شود.

حضور کیهانی باعث جذابیت انتخابات دو و میدانی می‌شد

او ادامه داد: به نظرم اگر کیهانی خوب یا بد بود مسئولان بهتر می‌توانند در خصوص عملکرد چهار ساله او نظر بدهند. امیدوارم بهترین اتفاقات برای دوومیدانی رقم بخورد.

استفاده از مدیران دلسوز یکی از اقدامات شایسته مبینی است

قهرمان اسبق دهگانه دوومیدانی در باره عملکرد مبینی در این فدراسیون اظهار کرد: مبینی قهرمان رشته دوومیدانی بوده و از مدیران برتر در وزارتخانه است. یکی از اقدامات شایسته او این بود که مدیرانی را در راس امور به کار گرفت که دلسوز دوومیدانی باشند. در این مدت کوتاه عملکرد مبینی با توجه به تزریق پول به ورزشکاران و برگزاری لیگ و همچنین بازگشت دوومیدانی به جایگاه اصلی خودش نشان از مثبت بودن عملکرد او بوده است.

عباس‌نیک در پایان با اشاره به امکان کسب سهمیه بیشتر برای حضور در المپیک توکیو گفت: فکر می‌کنم کارشناسان بهترین نظر را بدهند. البته بهتر است از قهرمانانی همانند احسان حدادی و حسن تفتیان بیشتر حمایت کنیم تا مانند همیشه دوومیدانی را رو سفید کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۳:۰۱ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
اقای عباس نیک یکی از بهترین کارشناسان دوومیدانی هستند
آخرین اخبار