بادامکی: دوگانگی قضاوت شبهه‌برانگیز است/ تمدید قرارداد‌ها را شروع کردیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: اخراج رفیعی که دیروز اتفاق افتاد برای رقیبمان هم همین صحنه رخ داد، اما داور به راحتی گذشت کرد.

حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم نساجی اظهار کرد: با وجود  اینکه نساجی‌ها زمین خاص و هواداران پرشوری دارند، اما بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند.

بادامکی درباره اینکه سومین محرومیت متوالی در تیم پرسپولیس را شاهد هستیم، گفت:  ما یک مقدار باید باتجربه‌تر عمل کنیم و به این راحتی کارت نگیریم. سروش یکی از بهترین بازیکنان ما به خصوص در نیم فصل دوم بوده و تلاش زیادی برای تیم می‌کند و هم سروش و هم امید عالیشاه جزو بازیکنان باتجربه تیم هستند و نبودشان کاملا حس می‌شود، اما داور مسابقه به راحتی از اخراج چشمی گذشت. این دوگانگی ها باعث می‌شود که ما به عنوان کسی که در باشگاه فعالیت می‌کنیم و یا هوادار تیم هستیم شبهه ایجاد کند و در این هفته‌های آخر که حساسیت زیادی برای تیم‌ها جهت قهرمانی وجود دارد شبهه برانگیز باشد.

او درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: اوسمار تمام تلاش خود را می‌کند که تمام بازیکنان خود را نگه دارد، چون بازیکنان باکیفیتی داریم و  مذاکرات را با چند بازیکن برای تمدید قراردادشان شروع کردیم و امیدواریم هر چه سریعتر به سرانجام برسد. همچنین باشگاه  نیز همه تلاش خود را می‌کند و انگیزه اش این است که همه بازیکنان را حفظ کند.

بادامکی درباره مبلغ جریمه بالای کمیته انضباطی گفت: جریمه مبلغش بالا باشد نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد. من فکر می‌کنم اگر من مربی اعتراضی نکنم از آن طرف هم داور باید همه تلاش خود را کند که کمترین اشتباه را داشته باشد. فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و سازمان لیگ  باید تلاش کنند که ایرادات خود را به حداقل برسانند که ان شاالله از این طرف هم اعتراضات به کمترین حد خود برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار