مدیر کل بانوان بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان خبرداد؛

اعطای ۱۸۰۰ فقره تسهیلات به زنان سرپرست خانوار صنعتگر

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری سیستان وبلوچستان از اعطای ۱۸۰۰ فقره تسهیلات به زنان سرپرست خانوار صنعتگر در این استان خبر داد.

فاطمه فاضلی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،از عزم جدی این دفتر در حمایت از اشتغال زایی زنان در سیستان وبلوچستان خبر داد و گفت: واگذاری ۱۸۰۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست در استان و اهداء ۳۰ دستگاه چرخ خیاطی و سایر ملزومات مورد نیاز آن‌ها بخشی از کمک‌های این دفتر به بانوان شاغل استان است که در جهت حمایت از آن‌ها انجام شده است.

وی گفت: بهره مندی زنان شاغل و کارآفرین از بیمه تامین اجتماعی بخش دیگری از حمایت هاست که در حال انجام است و در آینده نیز بیشتر خواهد شد.

سودی مسئول کارگاه چرم دوزی در زاهدان نیز در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: از صرف هزینه ۱۴ میلیون تومانی از محل درآمد‌های شخصی خود خبر داد و گفت: در این کارگاه خانگی که حدود ۱۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول فعالیت هستند، محصولات چرمی دست دوز تولید می‌شود.

این بانوی کارآفرین افزود: محلی که به عنوان کارگاه چرم دوزی انتخاب شده یکی از اتاق‌های منزل شخصی است که اگر حمایت‌های لازم از ما انجام شود امکان گسترش کارگاه و افزایش تعداد نیروی کار نیز وجود دارد.

انتهای پیام/پ

کارآفرینی در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار