رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

محدویتی در پذیرش دانشجو نداریم/ آغاز ثبت نام در ۱۴۷ کد رشته از نیمه دوم مرداد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان گفت: در سال تحصیلی جدید محدودیتی برای پذیرش دانشجو نداریم و کار ثبت نام در ۱۴۷ کد رشته استان از نیمه دوم مرداد آغاز می‌شود.

حبیب الله سالارزهی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: ثبت نام و شرکت در پذیرش دوره‌های بدون آزمون کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ترمی و دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی-کاربردی از نیمه دوم مرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز و تا نیمه اول شهریور ماه ۱۳۹۷ ادامه دارد.

وی به ظرفیت ۱۴۷ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در مراکز علمی و کاربردی استان اشاره و افزود: متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از رشته‌های موجود جهت پذیرش در مقاطع فوق به آدرس پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی sb.uast.ac.ir مراجعه یا با شماره‌های ۳۳۲۹۴۳۸۱ و ۳۳۲۹۴۳۸۴ تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی به معنای نزدیک شدن به اشتغال و کارآفرینی است، تصریح کرد: این دانشگاه به اشتغال صد درصدی دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می‌اندیشد و تدریش رشته‌های فنی در این دانشگاه بستر‌ها را برای تحقق این مهم فراهم می‌کند.

سالاری گفت: میزان ۵۰ درصد دانشجویان این دانشگاه پس از فراغت از تحصیل و فراگیری فنون مهارتی شاغل می‌شوند.

وی از راه اندازی هشتک علمی_شو_کاربردی_شو خبر داد و بیان کرد: شعار #علمی_شو_کاربردی_شو باهدف ترویج مهات آموزی در بین نسل جوان مطرح شده است.

انتهای پیام/ع

ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی  زاهدان 

برچسب ها: دانشگاه ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار