تمدید زمان ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان

مدیر کل تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان وبلوچستان از تمدید زمان ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر تا چهارشنبه ۲۰ تیر ماه خبر داد.

 مهرداد جهاندیده  مدیر کل تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: زمان ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر که از ۲۴ خرداد تا ۱۶ تیر اعلام شده بود، با توجه به استقبال شرکت‌های تعاونی تا چهارشنبه ۲۰ تیرماه جاری تمدید شد.

وی افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر همه ساله در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی نظام‌مند و نهادینه کسب و کار‌های تعاونی موفق در سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

جهاندیده گفت: شرکت‌های تعاونی متقاضی در ۲۰ گرایش کشاورزی، صنعتی، معدنی، عمرانی، تأمین نیاز تولیدکنندگان، تأمین نیاز مصرف کنندگان، تأمین نیاز صفوف، خدماتی، اعتبار، دهیاری ها، زنان، حمل و نقل، فرش دستباف، مسکن، مرزنشینان، دانش بنیان، سهامی عام، فراگیر ملی، بنیاد تعاون و کارآفرینی و اتحادیه‌های تعاونی در ۳ گرایش تولیدی، توزیعی و خدماتی می‌توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: بر این اساس تعاونگران استان می‌توانند برای ثبت نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر تا ۲۰ تیر ماه به سامانه اینترنتی سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر به آدرس www.taavonibartar.ir مراجعه و نسبت به ورود اطلاعات تعاونی یا اتحادیه خود در مهلت اعلام شده اقدام کنند.

وی زمان برگزاری سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان را شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته تعاون در زاهدان اعلام کرد و افزود: برگزیدگان جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی تعاونی‌های برتر که با حضور رییس جمهور در تهران برگزار می‌شوند، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ع

سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر سیستان و بلوچستان

برچسب ها: وزارت کار ، تعاونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار