سه هزار دانشجو از مرکز علمی کاربردی زابل دانش آموخته شدند

مدیر جهاد دانشگاهی زابل گفت: سه هزار دانشجو از مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی این شهرستان در ۲ مقطع کاردانی و کارشناسی از سال ۸۷ تا کنون دانش آموخته شدند.

سه هزار دانشجو از مرکز علمی کاربردی زابل دانش آموخته شدندبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهدی کشته گر مدیر جهاد دانشگاهی زابل  اظهار داشت: با ایجاد فضای استاندارد آموزشی در حال حاضر بیش از ۵۰۰ دانشجو در رشته‌های حسابداری، حقوق ثبتی، امور فرهنگی و فناوری اطلاعات در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه جهاد دانشگاهی بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها، توسعه امور فرهنگی، تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، ایجاد امکانات نشر و تالیف، انجام تحقیقات کاربردی و توسعه ای، حمایت از دانشجویان و پژوهشگران جوان و توجه به اشتغال دانش آموختگان است.

مدیرجهاد دانشگاهی زابل گفت: مرکز علمی کاربردی و مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت ۲ مجموعه اثر گذار در حوزه آموزش جهاد دانشگاهی این شهرستان است که تاکنون در مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت دوره‌های تخصصی و اشتغال محور شامل دوره‌های کارآفرینی، تکنسین داروخانه، آموزش اتوکد، جی آی اس و همچنین طرح‌های بزرگ آموزش گاز با همکاری شرکت ملی گاز ایران در حال برگزاریست به طوری که تاکنون ۲ هزار ۵۰۰ نفر این آموزش‌ها را فرا گرفته اند.

وی راه اندازی مرکز افکار سنجی، تقویت خبرگزاری ایسنا و ایکنا، توجه ویژه به حوزه کتابخوانی و برگزاری مسابقات در این حوزه، چاپ بیش از ۱۰ جلد کتاب اعضای هیات علمی و ترویج فرهنگ قرآنی در منطقه را از جمله فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ عنوان کرد.

کشته گر تاکید: برای تسریع در اجرای برنامه‌های جهاد دانشگاهی زابل در یک سال اخیر مسئولان کشوری این نهاد با حضور در سیستان با وضعیت این منطقه آشنا شدند.

انتهای پیام/ع

فارغ التحصیل سه هزار دانشجو از مرکز علمی کاربردی زابل  

برچسب ها: دانشگاه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار