انتقاد سناتور جمهوری‌خواه از برنامه اقتصادی اوباما و کلینتون در نشست انتخاباتی جمهوری‌خواهان

«جف سشنز» در نشست مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه، انتخاب ترامپ را به نفع مردم آمریکا دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، «جف سشنز» - عضو جمهوری‌خواه مجلس سنای آمریکا روز گذشته انتقادات تندی را متوجه نامزد انتخاباتی دموکرات‌ها کرد. وی در سخنرانی خود در نشست مجمع ملی حزب جمهوری‌خواه در کلیولند گفت اگر مردم آمریکا خواهان تداوم برنامه اقتصادی فاجعه‌آمیز اوباما نباشند، هیلاری کلینتون نمی‌تواند رئیس جمهور بعدی آمریکا شود. 

سناتور ایالت آلاباما در ادامه گفت: "از زمان روی کار آمدن باراک اوباما، طبقه متوسط آمریکا مدام در حال کوچک شدن است و در این میان، اقلیت‌های آفریقایی‌تبار و لاتین‌تبار آمریکا بیشترین آسیب ممکن را از برنامه اقتصادی اوباما دیده‌اند. اما کاخ سفید، رسانه‌ها و شرکت‌های بزرگ این فاجعه اقتصادی را انکار می‌کنند."

سشنز اضافه کرد: "با وجود ناکارآمدی فاحش برنامه اقتصادی اوباما، برنامه اقتصادی کلینتون نیز کم و بیش شبیه اوست و هر دو بر نقش پررنگ‌تر دولت در اقتصاد، نظارت بیشتر و مالیات بیشتر تاکید می‌کنند. آنها هر دو موافق قراردادهای تجاری بین‌المللی هستند؛ اما واقعیت این است که این سیاست‌ها به غیر از افزایش دیون خارجی آمریکا، بسته شدن کارخانه‌های بزرگ، افزایش سیل مهاجرت به آمریکا و کاهش سطح دستمزدها عایدی دیگری برای مردم آمریکا نداشته است."

این سناتور جمهوری‌خواه در ادامه تاکید کرد: "به دلیل چنین سیاستهایی است که ما امروز به دونالد ترامپ نیاز داریم. ما در طول 7 سال آینده با بیشترین نرخ تولد در میان مهاجران مواجه خواهیم شد که در کل تاریخ آمریکا بی‌سابقه است. بنابراین، در مقطع کنونی اصلاح سیاست‌های مهاجرتی به نفع مردم آمریکا و تلاش برای باز نگه داشتن مرزها به زیان آنهاست."

جف سشنز پیش از معرفی «مایک پنس» به عنوان معاون ترامپ، یکی از گزینه‌های جدی او برای تصدی این پست به شمار می‌رفت. وی یکی از نخستین چهر‌‌ه‌های شناخته‌شده حزب جمهوری‌خواه بود که از نامزدی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار