مشارکت ۹۰ درصدی خیرین در ساخت مدارس خراسان جنوبی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بیش از ۹۰ درصد مدارس استان با مشارکت خیرساز و دولت ساخته می‌شود.

طالبی در آیین افتتاح متمرکز ۲۹ پروژه آموزشی خراسان جنوبی برگزار شد، گفت: خیران مدرسه‌ساز در آموزش و پرورش اقدامات ماندگار و مهمی انجام داده‌اند که جای تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه در دوران طاغوت و ظلم و ستم مردم ما بسیار در تنگا بودند و حتی خیلی از زمان‌ها برای حداقل معیشت خود درمانده بودند، بیان کرد: در آن زمان اگر به مردم ظلم و ستم هم می‌شد به جایی دسترسی نداشتند که اعتراض کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد:، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی به مردم آزادی و استقلال داد و مردم را بر سرنوشت خودشان حاکم کرد.

طالبی گفت: هر ۲ سالی در سطح کشور با حضور پرشور مردم انتخابات داریم، پس مردم خودشان تعیین کننده سرنوشت خود هستند که این به برکت نظام جمهوری اسلامی محقق شده است.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین انتخابات برگزار می‌شود، بیان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی همه مردم حتی در دورترین روستا‌ها در حال حاضر از خدمات نظام بهره‌مند می‌شوند.

طالبی با اشاره اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان، بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی این شرایط را نداشتیم و در دوران شاهان مختلف ۷۰ درصد وسعت ایران جدا شد.

وی افزود:، اما در نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی علیه ما راه‌اندازی شد و اکثر کشور‌های جهان بر علیه ما قرار گرفتند، اما با اعتقادات قوی و جانفشانی رزمندگان ما یک وجب از خاک کشور دست دشمن نیفتاد.

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی تمام روستا‌های خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار هستند و به همت دولت سیزدهم خدمات مطلوب و ویژه‌ای در سطح روستا در حال انجام است.

طالبی با اشاره به تکمیل طرح‌های نیمه تمام کشور به همت دولت سیزدهم، گفت: در ۲ اخیر ۶۰ درصد طرح‌های نیمه تمام توسط دولت سیزدهم به اتمام رسید و اقداماتی که در این دولت صورت گرفت در هشت سال دولت قبل انجام نشد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات اسفندماه امسال، گفت: مردم خراسان جنوبی همیشه در مشارکت سیاسی در سطح کشور پیش‌رو بوده‌اند، اما از آنجایی که دشمن با امپراتوری رسانه‌ای خودش در تلاش است که مشارکت مردم را به حداقل برساند، خواسته ما از مرم این است که با بصیرت کامل همانند گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند تا زمینه اقتدار نظام رقم بخورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار