از سوی آموزش و پرورش بیرجند؛

بیش از ۳۰ عنوان برنامه در دهه فجر برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش بیرجند از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند ضمن تبریک ایام ماه رجب گفت: در دهه فجر امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان برگزار می‌شود که تمامی این برنامه‌ها با رویکرد جهاد تبیین، امیدآفرینی، مردمی بودن و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شور و نشاط در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در ۱۱ بهمن در تمامی مدارس بیرجند نیز نواخته خواهد شد افزود: نواختن زنگ انقلاب به صورت محوری و با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در مدرسه بحرالعلوم بیرجند خواهد بود.

بهدانی ادامه داد: اجرای تئاتر و پخش فیلم در مدارس، برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز و فرهنگی، تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران فرهنگی و دانش آموزی مسابقات جام فجر، مسابقات کتابخوانی، رونمایی و اجرای سرود هزار نفری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و برنامه‌های تبیینی از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش بیرجند در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند از اجرای مسابقات ورزشی برای فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بیرجند خبر داد و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه آثار دانش آموزان و برگزاری نشست‌های جهاد تبیین با محوریت قرارگاه تبیین مدیریت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.


بیشتر بخوانید


بهدانی گفت: با حضور تشکل‌های دانش آموزی نمایشگاه مدرسه‌ای شامل دستاورد‌ها و موفقیت‌های مدارس متوسطه بیرجند نیز در ایام الله دهه فجر برپا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش هفته فرهنگ و هنر از ۷ تا ۱۲ بهمن خواهد  بود گفت: بسیاری از برنامه‌های تولیدی به همت دانش آموزان در هفته فرهنگ و هنر و در جمع هم مدرسه ای‌های آن‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

او گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن پایان بخش برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خواهد بود که تمامی فرهنگیان و دانش آموزان در این جشن و راهپیمایی بزرگ شرکت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.