در تابستان امسال رقم خورد؛

افتتاح ۹۰ درصد حساب‌های پیمانکاران در خراسان جنوبی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: در تابستان امسال ۹۰ درصد حساب‌های پیمانکاران طرح‌ها در داخل استان افتتاح شده است.

ذاکریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: به منظور رونق گردش عملیات بانک‌های استان انتقال پرونده‌های مالیاتی پیمانکاران و همچنین حساب‌های بانکی آن‌ها برای پرداخت‌ها باید در استان باشد.

او افزود: بر مبنای مصوبه ستاد درآمد و تجهیز منابع استانی، باید پیمانکارانی که در خراسان جنوبی فعالیت دارند حساب‌های آن‌ها در بانک‌های عامل استان افتتاح شود.

ذاکریان با اشاره به اینکه در زمینه عملیاتی شدن این مصوبه باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها پای کار باشند، عنوان کرد: علی رغم پیگیری‌های متعدد از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تنها ۵ دستگاه اجرایی پاسخ مکاتبه اداره کل در این زمینه را اعلام کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار کرد: در تابستان امسال ۱۴۳ قرارداد پیمانکاری جدید از سوی ۵ دستگاه اجرایی استان منعقد شده که بیش از ۹۰ درصد حساب‌های پیمانکاران در بانک‌های استان انجام شده است.

او گفت: باید تلاش شود تا افتتاح حساب‌ها به سمت بانک‌های دولتی هدایت شود چرا که بانک‌های خصوصی در زمینه ارائه خدمات به مردم عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.