بیشترین جمعیت عشایری استان در شهرستان کلیبر ساکن اند

فرماندار کلیبر با بیان این که بیشترین جمعیت عشایری استان در شهرستان کلیبر ساکن اند گفت: برای برگزاری دائمی جشنواره‌ی فرهنگی _ورزشی عشایر با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی دقیق شده است.

میر حسین بهادری در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره‌ی فرهنگی_ورزشی عشایر شهرستان کلیبر با تأکید بر حفظ رسوم و سنت‌های عشایری، توجه بیشتر نهاد‌های فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی به این جشنواره را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد وگفت: انشاءالله جشنواره فرهنگی _ورزشی عشایر شهرستان کلیبر با تنوع بیشتر و برنامه‌های باکیفیتری برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر شایستگی‌های شهرستان و ظرفیت‌های بی‌بدیل آن در حوزه‌های فرهنگی و گردشگری خواستار جدیت مسؤولین برای برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره شد و خاطر نشان کرد: با توجه به همین ظرفیت‌ها، جشنواره‌ی فرهنگی _ورزشی عشایر شهرستان کلیبر ظرفیت ملی و حتی بین‌المللی شدن را هم دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور تمامی عشایر منطقه و با نمایش دستاورد‌های عشایر در زمینه صنایع دستی و عذا‌های مختلف عشایر و نصب آلاچیق‌های عشایری در کنار مسابقات ورزشی برگزارمی شود، افزود: تلاش می‌کنیم تا با این کار فرهنگ و سنن عشایر منطقه به همه شناسانده شود.

برچسب ها: عشایر ، کلیبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.