مکانی برای گردشگری از نوع آب درماني در ایران

بزرگترین مجتمع گردشگری آب درمانی ایران در روستای آبش احمد شهرستان کلیبر می باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران بزرگترین مجتمع گردشگری آب درمانی ایران در روستای آبش احمد شهرستان کلیبر می باشد.

فاز نخست این مجتمع علاوه بر واحدهای تجاری شامل استخر سرپوشیده با سقف متحرک زنانه و مردانه و سونا و جکوزی، مجموعه رستوران، بوفه و کافی شاپ، سالن های ورزشی و بدن سازی، فضای بازی کودک و رختکن های مجهز است. زیربنای این مجموعه هشت هزار و 500 متر مربع بوده که فاز اول مجموعا به مساحت 12 هزار و 870 متر مربع در چهار طبقه ساخته شده است.

تا کنون مبلغ 160 میلیارد ریال برای ساخت این مجموعه هزینه شده و فاز دوم به مساحت 27 هزار متر مربع برای ساخت محوطه و اماکن اقامتی ساخته می شود.

ایجاد تاسیسات ورزش های آبی و طبیعت گردی و ورزش های کوهستانی قابلیت ها و فرصت های بی نظیر منطقه هستند که سازمان میراث فرهنگی، زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاری در آنها را فراهم کرده است. ایجاد تله کابین و مجتمع های بین راهی، توسعه راه های ارتباطی و بیش از پنج هتل با استانداردهای بالا بخشی از زیرساخت ها و امکانات رفاهی ایجاد شده در منطقه کلیبر به شمار می رود.

کلیبر و جنگل های ارسباران به عنوان مهمترین مناطق نمونه گردشگری استان اردبیل است و این منطقه به دلیل دارا بودن طبیعت بکر، آب و هوای مطبوع در تابستان، امکانات گردشگری و بسیاری از مواهب بی شمار الهی همواره یکی از مهمترین مناطق برای حضور گردشگران به شمار رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار