برگزاری جشنواره من فناوری هسته ای هستم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره ملی من فناوری هسته ای هستم خبر داد.

جعفری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: اولین جشنواره ملی من فناوری هسته‌ای هستم، با همکاری سازمان انرژی هسته‌ای، اداره کل فرهنگی وهنری، اردوهاوفضا‌های پرورشی، صدا و سیما و سایر نهادها و سازمان‌ها ویژه دانش‌آموزان، فرهنگیان، معلمان و دبیران در تمام دوره‌های تحصیلی برگزار می‌شود.

او افزود: برق هسته‌ای و اهمیت و مزایای آن، فناوری هسته‌ای و پزشکی، فناوری هسته‌ای و کشاورزی، فناوری هسته‌ای و صنعت فناوری هسته‌ای و ایمنی، تاریخ فناوری هسته‌ای در ایران و جهان، زندگینامه دانشمندان هسته‌ای ایران و جهان از مهم‌ترین محور‌های این جشنواره به شمار می‌رود.

جعفری تصریح کرد: قالب آثار برای دبیران، تهیه فیلم و ویدئو درباره کیفیت و نحوه آموزش مباحث هسته‌ای، تهیه فیلم و ویدئو درباره ساخت ابزار کمک‌آموزشی هسته‌ای و قالب آثار برای دانش‌آموزان، مقاله دانش‌آموزی و روزنامه‌نگاری است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: آخرین‌مهلت ارسال آثار تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ است و زمان برگزاری این جشنواره، اول تا سوم شهریور ۱۴۰۰خواهد بود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار