حوزه پرورشی، بازوی توانمند تعلیم و تربیت

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با همت و تلاش مضاعف در حوزه پرورشی می توانیم بهترین شرایط را برای تربیت و تهذیب نفس فرزندانمان مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گلدانی مقدم معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مراسم معارفه‌ معاون پرورشی و تربیت بدنی که با حضور جمعی از مدیران مدارس برگزار شد، گفت: تعلیم و تربیت فرآیندی است که با محور آموزش و پرورش و همکاری همه نهاد‌های فرهنگی می‌تواند شکوفا شده و نتیجه مطلوب داشته باشد.

او افزود: حوزه پرورشی یکی از دو رکن اصلی در نظام تعلیم و تربیت است و می‌طلبد که با همت و تلاش مضاعف در این زمینه بهترین شرایط را برای تربیت و تهذیب نفس فرزندانمان مهیا کنیم.

گلدانی مقدم عنوان کرد: اگر زیرساخت‌های تربیت آدمی و بنای آن سامان یابد، شاهد رشد علمی افراد نیز خواهیم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: ورزش در ذات انسان‌ها با دور کردن ناخالصی ها، پلیدی‌ها و طغیان‌ها همراه خواهد بود که زمینه‌ی خودآگاهی و تعلیم را فراهم خواهد کرد.

نورمحمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان خوسف به اهمیت حضور آحاد جامعه پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

او با بیان اینکه جوانان نخبه باید با ساز و کار‌ها و اقدامات لازم، آینده‌ای امیدوار کننده برای ایران سربلند ترسیم کنند، افزود: وقتی مردم به آینده امیدوار باشند، قادر خواهیم بود از مشکلات و بحران‌ها عبور کنیم.

نورمحمدی از تلاش‌های اکبری سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و ضمن خیر مقدم به محمد زاده، برای او در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خوسف آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار