برگزاری پویش مهربان ترین پدر برای دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری پویش ملی مهربان ترین پدر برای دانش آموزان خبر داد.

جعفری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: دانش آموزان ولایت مدار و انقلابی استان در پویش سراسری مهربان ترین پدر شرکت می کنند.

او افزود: این پویش ملی در بستر فضای مجازی و شبکه شاد برای دانش آموزان سراسر کشور در قالب دلنوشته‌ای به امام مهربانی، ساخت ویدئو کست از قرائت یکی از اشعار دیوان امام (ره) و داستان کوتاه برگزار می‌شود.

جعفری ترویج مکتب و آرمان‌های امام خمینی (ره) در جامعه به خصوص بین نسل جوان را مهم‌ترین رویکرد خادمین نظام تعلیم و تربیت درخراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: تبیین اندیشه‌های ناب حضرت امام و آشنایی دانش آموزان عزیز با سیره تربیتی و عملی آن عزیز سفر کرده از مهمترین اهداف این پویش به شمار می‌رود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به امکان شرکت تمامی دانش آموزان استان در دوره‌های مختلف تحصیلی در این پویش بیان کرد: دانش آموزان علاقمند می‌توانند آثار خود را در قالب دلنوشته، ویدیوکست، داستان نویسی وعکس از ۱۳ خرداد تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۰ به ادمین‌های پویش در شبکه شاد ارسال کنند.

او ادامه داد: دانش‌آموزان علاقمند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط شرکت در پویش و نحوه ارسال آثار به کانال پویش به آدرس mehrabantarinpedar@ در شبکه شاد مراجعه کنند.

انتهای پیام  /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.