مثلث برمودای تولید / کرونا، گرانی مواد اولیه و عدم حمایت مسئولان!

در کنار کرونا بی توجهی‌های مسئولان و قیمت بالای مواد اولیه پتروشیمی، کارخانه ای در فردوس را دچار تنگنا کرده است.

اسماعیلی مدیر کارخانه ظروف لبنیات سنتی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۲۰ سالی می‌شود که با تولید ظروف بسته بندی لبنیات سنتی و با ۲۴ کارگر کارمان را شروع کرده ایم.

او افزود: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و مشکلات مالی تنها ۷ نیرو در کارخانه مشغول به فعالیت هستند و از ۵ خط تولیدمان تنها ۲ خط آن هم به صورت ناپیوسته فعال است.

اسماعیلی بیان کرد: مشکل ما گرانی مواد اولیه است و قیمت مواد پتروشیمی از پارسال تاکنون ۸ برابر شده و مجبوریم ماده اولیه را از بازار آزاد تهیه کنیم.

مدیر کارخانه ظروف لبنیات سنتی تصریح کرد: نوسانات قیمت دلار تأثیر نامطلوبی را بر بازار مواد پتروشیمی گذاشته و قیمت‌ها را بالا برده است.

امانمان بریده شده! مسئولان حمایت کنند

اسماعیلی مدیر کارخانه ظروف لبنیات سنتی گفت: تولیدات مان لبنی است و اگر بخواهیم تغییر خط بدهیم و ماشین آلات جدید بیاوریم ، مقرون به صرفه نخواهد بود.

او افزود: نه تنها هیچ حمایتی نشده بلکه وجود قوانین دست و پا گیر ما را از توسعه کار باز داشته است.

اسماعیلی بیان کرد: ۹ سال است که پیگیر تشکیل تعاونی پتروشیمی در خراسان جنوبی هستیم، اما هنوز موفق به تأسیس این تعاونی نشده ایم.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۳ تير ۱۴۰۰
چقدر این بی تدبیری ها داره صنایع خرد و کلان کشوررو تا نابودی میشکونه پس این مسئولن که موقع گل و بلبل هستن موقع سختی ها و مشکلات کجان؟