امام جمعه شهر طبس:

راه‌های شناخت نفوذ دشمن در صف ملت را بشناسیم

حجت السلام والمسلمین محمدی گفت: باید مراقب تردید افکنی علیه نهاد‌های مقدس بود و راه های شناخت نفوذ دشمن در صف ملت را بشناسیم.

راه‌های شناخت نفوذ دشمن در صف ملت را بشناسیمبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت السلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهر طبسگفت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید مراقب تردید افکنی علیه نهاد‌های مقدس از جمله شورای_نگهبان و سپاه بود وراه‌های شناخت نفوذ دشمن در صف ملت را شناخت.

او با بیان اینکه تقوا مایه آسان شدن تکالیف می‌شود و تیر‌های وسوسه در آن‌ها تاثیری ندارد، افزود: انسان های با تقوا نماز، عبادت و بندگی خدا به آنها لذت و آرامش می‌دهد.

حجت السلام والمسلمین محمدی هوشیاری مردم، فصل‌الخطاب دانستن فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمن‌شناسی و اینکه دشمن از چه جریانی در کشور حمایت می‌کند را از جمله راه های بصیرت دانست.

امام جمعه شهر طبس ادامه داد: روشنگری (که قشر معلم و روحانیت و انسان‌های اهل تحلیل و نویسندگان آگاه باید انجام دهند) مرزبندی خواص با جریان فتنه و موضع‌گیری در برابر فتنه‌گر‌ها که در حق ملت و مملکت جفا کردند، تکلیف‌مداری و دلبستگی به نظام اسلامی از دیگر راه‌های بصیرت است که می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

او در ادامه در خصوص فعالیت‌های موثر نیروی انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: دو اقدام، دستگیری باند سارقین احشام  و کشف محموله بسیار سنگین مواد مخدر قابل تقدیر است.

حجت السلام والمسلمین محمدی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی بعنوان یکی از امتیازات اقتصادی ایران محسوب می‌شود و دشمنان هم مدام دنبال ضربه به این موضوع هستند، اما خام‌فروشی در حقیقت جفای در حق نسل‌های آینده است و باید دنبال فرآوری باشیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار