امام جمعه موقت بیرجند:

توجه بیش از حد به مشکلات بدون پیگیری ریشه ای آن آسیب زاست

حجت‌الاسلام مختاری گفت: هم توجه بیش از حد به مشکلات بدون پیگیری ریشه ای آن و هم بی توجهی به مسائل و مشکلات آسیب زاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت‌الاسلام  مختاری امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجندگفت: با مشکلات فرهنگی و اقتصادی در جامعه رو به رو هستیم که بی توجهی به حل آن از طرف مردم و حاکمیت و دولتمردان نادرست است.

او افزود:هم توجه بیش از حد به مشکلات، بدون پیگیری ریشه مشکل و هم بی‌توجهی به مسائل و مشکلات آسیب‌زا است.

حجت‌الاسلام  مختاری بیان کرد:از طرف دیگر دشمن تمایل دارد با اغراق در بیان مشکلات و تمرکز بیش از حد برآن زمینه ناامیدی و افسردگی در بین مردم و به ویژه جوانان و سردرگمی جناح‌های سیاسی را به وجود آورد.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: بدنه جناح‌های مختلف سیاسی در کشور مؤمن و انقلابی است، ولی سران برخی احزاب سیاسی از سال‌های گذشته به دنبال اصلاحات آمریکایی هستند.

او عنوان کرد:ما اعتراض از حاکمان و پیگیری امور برای رسیدن به حقوق قانونی را حق مردم می‌دانیم، ولی از آشوبگری ابراز بیزاری می‌کنیم.

حجت‌الاسلام  مختاری با اشاره به اینکه تلاش برای استعفای دولت یک بازی سیاسی است، تصریح کرد: دولت باید در یک سال و نیم آینده بخشی از کم‌کاری‌های خود را جبران کرده و نگاه به خارج خود را تغییر دهد.

امام جمعه موقت بیرجندگفت: باید در عرصه سیاسی رفتار‌های عاقلانه و منطقی داشته باشیم که در این راستا در گام اول باید آرامش خود را حفظ کنیم.

او افزود:در گام‌های بعد باید علت مشکلات را بیابیم و در مسیر درمان قدم برداشته و بدانیم که در کنار مشکلات، داشته‌های عدیده‌ای نیز داریم.

حجت‌الاسلام  مختاری بیان کرد:میزان اختلافات خانوادگی در کشور و استان ما در شأن یک جامعه اسلامی نیست و اگر تعالیم دینی در حوزه خانواده را باور داشته و اجرایی کنیم، بی‌شک میزان اختلافات خانوادگی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.