امام جمعه موقت بیرجند

ضرورت تبیین حقایق و معارف در گام دوم انقلاب

حقایق و معارف انقلاب در شرایط حساس امروزی و در گام دوم انقلاب، باید برای جامعه تبیین شود.

ضرورت تبیین حقایق و معارف در گام دوم انقلاببه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام مختاری امام جمعه موقت بیرجند در همایش توجیهی و بصیرتی ضرورت تبیین حقایق و معارف در گام دوم انقلاب ائمه جماعت این شهرستان و روحانیان طرح هدایت استان گفت: ائمه جمعه و جماعات باید حق شناسی، حق مداری، حق گستری و حق یاوری را در دستور کار خود قرار دهند و مردم را با حقایق آشنا کنند چرا که حق و هدایت مردم اهمیت فراوان دارد.

حجت الاسلام نوری، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی هم، برکت و هدایت گری را دو معیار مهم مساجد برای مردم عنوان کرد و گفت: برکت در سایه خدمت ایجاد می‌شود و زمانی که متولیان مساجد به مردم خدمت می‌کنند، برکت نیز ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام موسوی، مسئول سازمان تبلیغات ورامین هم که میهمان این همایش بود با اشاره به رشد سریع ایران در مباحث علمی گفت: انقلاب دستاورد‌های زیادی دارد و رشد علمی یکی از این برکات است که با وجود تحریم‌های علمی و نظامی، در منطقه و در جهان قدرتمند ایستاده ایم.

او افزود: دشمن قصد دارد با به راه انداختن جنگ‌های اقلیمی نظیر بیوتروریسم، ورود محصولات تراریخته و انواع ویروس‌ها به کشور ضربه بزند که باید آگاه باشیم.

حجت الاسلام امیری مسئول طرح هدایت مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان بزرگ هم در خصوص طرح هدایت گفت: این طرح از ۵ سال پیش با همکاری آستان قدس رضوی در روستا‌های محروم آغاز شده است که در آن مباحث توجیهی و بصیرتی در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و موانع موجود در راه تحقق اهداف امامت را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.