امام جمعه شهرستان طبس:

مردم با حضوردرصحنه انتخابات با ارمان‌های امام بیعت خواهند کرد

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت:مردم با حضور محکم درصحنه انتخابات مجدد با ارمان‌های امام و انقلاب و رهبری بیعت خواهند کرد.

به گزار ش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه شهرستان طبس در خطبه‌های عبادی، سیاسی نمازجمعه این شهرستان گفت: مردم فهیم و بصیر به فرموده امام و رهبری اجازه ورود نفوذی‌ها و نااهلان و وابستگان به غرب را به مجلس شورای اسلامی نخواهند داد و با حضور محکم خود در صحنه انتخابات مجدد با ارمان‌های امام و انقلاب و رهبری بیعت خواهند کرد.

او افزود:دشمن به دنبال عدم مشارکت مردمی است، اما رای ندادن  دردی دوا نخواهد کرد و مردم با شرکت در انتخابات موجب تعیین سرنوشت مناسبی برای خودشان خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با بیان اینکه افرادی که دارای سوابق مثبتی نیستند نباید در هیئت های اجرایی تایید شوند، تصریح کرد: بیهوده رد کردن و بیهوده تایید کردن افراد، حق‌الناسی که برای این هئیت‌ها ایجاد می‌شود.

امام جمعه شهرستان طبس  با اشاره به تقدیم به موقع لایحه بودجه از طرف دولت به مجلس شورای اسلامی،اظهار کرد: کاهش اتکاء به فروش نفت؛ افزایش پرداختی‌ها در حوزه خدماتی و رفاهی از جمله نکات مثبت این اقدام است.

او ادامه داد:از طرفی افزایش وابستگی به فروش اوراق بهادار، افزایش ۱۶ درصدی قیمت حامل‌های انرژی و فشار بر مردم،فروش دارایی‌های و شرکت‌های دولتی که موجب فساد مالی و معاملات صوری می‌شود از نکات ضعف بودجه ۹۹ است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به شب یلدا به عنوان یک سنت عرفی، عنوان کرد: جمع شدن خانواده ها، صله رحم و رفع کدورت ها از جمله خوبی های این شب است.

امام جمعه شهرستان طبس ادامه داد: البته در شب یلدا مواردی از جمله اصراف نکردن و مراعات در برابر خانواده هایی که در تنگنا قرار دارند نیز مهم است.

او ضمن اشاره به جایگاه احترام پدر و مادر در زندگی، گفت:  این مسئله از موضوعات حساس و مورد توجه اسلام و ادیان الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی با اشاره به زلزله طبس افزود: این اتفاق یک خاطره تلخ است که فراموش نمی‌شود و سعی کنیم به قانون و اصول علمی و مهندسی ایمن‌سازی ساختمان توجه کنیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار