رییس دارالقرآن کریم کشور؛

اتحادیه قرآنی دارالقرآن کریم با وزارت فرهنگ و ارشاد ادغام می شود

رئیس سازمان دارالقران الکریم کشور گفت: اتحادیه قرآنی مردمی سازمان دارالقرآن الکریم کشور تا پایان سال جاری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادغام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی قره شیخ لو، رئیس سازمان دارالقران الکریم کشور در نشست با اعضای سه مجمع قرآنی، خیرین، قرآنیان و اتحادیه قرآنی مردمی استان اردبیل که در دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزارشد اظهارداشت: تاکنون تمامی اتحادیه های قرآنی مردمی سراسر کشور که 31 اتحادیه قرانی مردمی استانی می باشد با بخش قرآن و علوم معارف فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها ادغام شده است.

وی با اشاره به اینکه از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار قرآنی در سال 96 خبرداد و افزود: این درحالی است که هنوز خبری از پرداخت این اعتبار قرآنی که نسبت به سال گذشته 50 درصد کاهش داشته به سازمان دارالقرآن الکریم کشور پرداخت نشده است .

وی با بیان اینکه صندوق بیمه فعالان قرآنی چند مدتی است که با مشکل اعتبار مالی مواجه است و در تلاش هستیم که این مشکل به زودی حل شود افزود: امیدواریم با حل این مشکلات بتوانیم تعداد زیادی از فعالان قرآنی را تحت پوشش بیمه ای صندوق هنر وزارت ارشاد اسلامی کشور قراردهیم تا همه فعالان قرآنی بزودی تحت پوشش بیمه ای این وزارتخانه قرار گیرند.

 

انتهای پیام/ح

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به سازمان دارالقرآن الکریم کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.