رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور؛

نماز جمعه در 900 شهر کشور اقامه می شود

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: هم اکنون در حدود 900 شهر کشور نماز جمعه اقامه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در سخنانی با بیان اهمیت نماز جمعه گفت: هم اکنون در حدود 900 شهر کشور نماز جمعه اقامه می شود و بیش از 42 هزار نفر بصورت افتخاری عضو ستادهای نماز جمعه هستند.

وی گفت: استان اردبیل با برپایی هفده نماز جمعه در هر هفته از استانهای سرآمد کشور است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور افزود: یکی از رسالتهای اصلی نماز جمعه آشنایی مردم با پدیده های اجتماعی، سیاسی داخلی و خارجی است که از طریق ائمه جمعه و بصورت چهره به چهره انجام می شود.

حجت الاسلام تقوی گفت: رسالت دیگر نماز جمعه رساندن پیام اسلام، انقلاب و رهبری به گوش آحاد مختلف مردم است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نماد عینی پیوند سیاست با دیانت است و ائمه جمعه حلقه اتصال مردم به مسئولان نظام می باشند، افزود: کارکرد دیگر نماز جمعه نگه داشتن مردم در صحنه و تقویت اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.

در مراسمی با حضور حجت الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور دفتر امام جمعه و مجتمع فرهنگی، قرآنی شهر رضی افتتاح شد.

در پایان این مراسم حجه الاسلام طالبی امام جمعه رضی با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد نماز جمعه شهر رضی گفت: ساختمان جدید امام جمعه رضی با زیر بنای یک هزار و 500 متر مربع در سه طبقه احداث شده و شامل منزل مسکونی دفتر کار سالن اجتماعات کلاسهای مختلف فرهنگی هنری و دارالقران است.

 

انتهای پیام/ح

 بیش از 42 هزار نفر بصورت افتخاری عضو ستادهای نماز جمعه هستند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.