اردبیل؛

شروع فعالیت20 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در شهرستان نمین

20 مدرسه به عنوان پایگاه اوقات فراغت در شهرستان نمین در نظر گرفته شده و این پایگاهها هم اکنون فعالیت خود را شروع کره اند.

شروع فعالیت20 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی در شهرستان نمین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، انوش جعفری ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین در مراسم افتتاح پایگاههای اوقات فراغت دانش آموزی شهرستان نمین افزود: بیش از 2 هزار و 251 نفر در پایگاههای اوقات فراغت دانش آموزی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه اوقات فراغت بهترین بستر برای رشد و‌شکوفایی خلاقیت ، نوآوری و توانمندی دانش آموزان در عرصه های مختلف است گفت: دانش آموزان در 11 رشته قرآنی،فرهنگی ورزشی و آموزشی در این پایگاهها فعالیت خواهند داشت.

جعفری با بیان اینکه اصل اوقات فراغت بزرگترین فرصت تربیتی برای دانش آموزان است اظهار داشت :اکثر آسیب های اجتماعی و در طرف دیگر شکوفایی استعدادهای مختلف دانش آموزان به واسطه توجه یا عدم توجه به موضوع اوقات فراغت شکل گرفته است و امروز بر همین اساس خانواده ها و در کنار آن آموزش و پرورش مسئولیت سنگینی در این خصوص دارند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین گفت: برخی از دانش آموزان در طول سال تحصیلی فرصتی برای پرداختن به امور فرهنگی ، هنری ، تفریحی و پرورشی و ورزشی ندارند و بر همین اساس با تاکید بر تزریق روحیه شادی و نشاط به دانش آموزان رشته های مختلف برای آموزش در پایگاه های اوقات فراغت درنظر گرفته می شود.

وی افزود: با توجه به فضای مضر به وجود آمده در فضای مجازی در نظر داریم کلاس های متنوع و دلخواه نوجوانان را در پایگاه های خود مستقر کنیم تا حد امکان این قشر از آسیب تهاجم فرهنگی در امان باشند.

جعفری ادامه داد: اوقات فراغت را بهترین بستر برای رشد و‌شکوفایی خلاقیت ، نوآوری و توانمندی دانش آموزان در عرصه های مختلف دانست و ادامه داد: کانون های فرهنگی تربیتی، دارالقرآن ها ، فضاهای فرهنگی و ورزشی و پژوهشسراهای آموزش و پرورش فضاهای بسیارمناسبی برای غنی سازی اوقات فراغت هستند که جامعه مخاطب بسیار زیادی هم دارند.

 

انتهای پیام/ع

پایگاه اوقات فراغت دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.