اردبیل؛

پوشش 86 هزار دانش آموز در پایگاههای تابستانی استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از پوشش 86 هزار دانش آموز در پایگاههای تابستانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری ضمن اینکه از اولیا خواست تا دانش آموزان را به پایگاه های تابستانی هدایت کنند، تصریح کرد: ظرفیتی که برای پوشش اوقات فراغت تابستان امسال پیش بینی شده است، 86 هزار نفر دانش آموز است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پیش بینی شده در تابستان امسال نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش نشان می دهد، گفت: برای اینکه اهداف تعیین شده در ایجاد پایگاه های تابستانی محقق شود، دیگر نهادها و سازمان های فرهنگی و تربیتی نیز آموزش و پرورش را در این راه همراهی می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرروش استان برای پوشش اوقات فراغت دانش آموزان بیش از 300 پایگاه تابستانی را پیش بینی کرده است.

ناصری با بیان اینکه پایگاه های تابستانی در مدارس مستقر هستند، افزود: علاوه بر مدارس، پایگاه های تابستانی در دارالقرآن ها، پژوهشسراهای دانش آموزی، کانون های فرهنگی و تربیتی، سالن های ورزشی و اردوگاه های تربیتی دایر می باشد.

به گفته وی هنرستان های مناطق و نواحی استان اردبیل نیز در تابستان به آموزش مهارت های فنی به دانش آموزان در قالب اوقات فراغت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه نوع فعالیت های تابستانی متنوع است، افزود: بیش از 2 هزار سرفصل آموزشی در زمینه مسایل آموزشی، تربیتی، قرآنی، ورزشی و مهارتی تبیین شده است، که دانش آموزان با شرکت در کلاس های اوقات فراغت می توانند از آن ها استفاده کنند.

وی از فعالیت پایگاه های تابستانی اوقات فراغت تا پایان مردادماه خبر داد.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.