اردبیل؛

برگزاری طرح قرآنی ۱۴۵۱ همزمان با سراسر کشور در اردبیل

مدیرعامل اتحادیه قرآنی و مردمی موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی استان اردبیل گفت: طرح بزرگ قرآنی ۱۴۵۱ همزمان با سراسر کشور در موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نهضت حورزاده افزود: طرح قرآنی۱۴۵۱ با محوریت دو سوره ملک و واقعه از قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان در کلاس‌های اختصاصی و ویژه تدریس این دو سوره در جمع قرآن‌آموزان حاضر در موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی سراسر استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این طرح قرآنی ۱۴۵۱ همه روز با محوریت تفسیر، مفاهیم و حفظ و قرائت این دو سوره ملک و واقعه در سراسر استان انجام می‌شود، گفت: سوره ملک تا پایان ماه مبارک رمضان و سوره واقعه تا پایان شهریور ماه سال جاری انجام می‌شود که به نفرات برگزیده این طرح جوایز نفیس و ارزنده‌ای از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اهدا می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی و مردمی موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی استان اردبیل بیان کرد: بیش از صدها قرآن‌آموز در این طرح بزرگ ۱۴۵۱ با حضور مربیان مجرب استان در این طرح قرآنی ثبت نام کردند.

حورزاده با اشاره به اینکه ۳۵ محفل جزءخوانی در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق روستایی در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود،​ افزود: این محافل جزءخوانی و مراسم ختم قرآن کریم در روستاهای آراللوی کوچک، ایوریق، کرکرق، ایوریق ، سوها، آقاباقر، حمل‌آباد، خلیل‌آباد، نوشهر، ثمرین صومعه و در تمامی شهرستان‌ها و‌بخش‌های استان به صورت باشکوه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰ خانه قرآنی روستایی و موسسات قرآنی در سراسر استان برنامه‌های مختلف قرآنی ماه مبارک رمضان را به صورت باشکوه و با شرکت گسترده آحاد مختلف مردم به ویژه قرآن‌آموزان برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.