اجرا طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: طرح افزایش آگاهی و پیشگیری از اعتیاد در مدارس اجرایی شود.

اجرا طرح پیشگیری از اعتیاد در مدارس استانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید زرین فر  ظهر امروز در همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر و اعتیار آثار و برکات مهمی دارد اظهار داشت: معضل و فاجعه اعتیاد مسئله‌ای است که مرزها را در نوردیده و از مصالح ملی هم فراتر رفته و مشکلات زیادی برای سطوح جامعه ایجاد کرده که برای مقابله با آنان باید اجتماعی محور شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی به اندازه اعتیاد از نظر وسعت و عمق کوتاه، میان و بلند مدت مثل اعتیاد نیست تاکید کرد: اگر تدبیری برای اعتیاد اندیشیده نشود مشکلات این بخش  گسترش می‌یابد.

معاون استاندار بوشهر با تاکید بر اجرایی شدن طرح افزایش آگاهی دانش‌آموزان از مواد مخدر و اعتیاد بیان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان در معرض تهدید به آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد قرار دارند طرح افزایش آگاهی و پیشگیری از اعتیاد در مدارس اجرایی شود.

وی با بیان اینکه مدرسه هم فرصت است هم تهدید افزود: اگر برنامه‌ای برای مدارس در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی تدوین نشود این مشکل به عنوان معضلی بزرگ در جامعه مطرح می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.