۴۶۰۰ واحد مسکونی در بوشهر در حال احداث است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان در حال احداث است.

امیر برومند در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و یک‌هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

وی با اعلام این که بنیاد مسکن نقش مهم و تاثیرگذاری در رفع محرومیت در روستاها در ۴۵ سال گذشته داشته است، افزود: توسعه زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی از مهمترین مأموریت‌های بنیاد مسکن به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به فعالیت های این سازمان در سال گذشته، عنوان کرد: با سرمایه‌گذاری ۱۸۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور و مدیریت بحران، ۱۹ روستای استان بوشهر سال قبل در برابر سیلاب ایمن‌سازی شد.

برومند ادامه داد: همچنین ۸۳۵ هزار متر مربع معابر روستایی استان به طول ۱۰۴ کیلومتر در سال گذشته آسفالت شده است.

وی بیان کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۵۱۷ میلیارد ریال از محل قیر رایگان در قالب ۱۰۳ روستا با مشارکت دهیاری‌ها اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر ادامه داد: ۱۰۸ طرح هادی به مساحت ۱۵۶ هزار متر مربع در روستاهای استان در یک سال گذشته اجرایی شده است.

برومند گفت: برای اجرای این طرح‌ها که شامل زیرسازی، ایجاد جدول، آسفالت، سنگ فرش معابر و ساخت پیاده‌رو بوده، ۴۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی صدور سه هزار و ۲۱۰ جلد سند روستایی، یک‌هزار و ۷۰۷ جلد سند شهری و واگذاری ۶۵۲ قطعه زمین مسکونی در روستاها به افراد واجد شرایط را از دیگر فعالیت های سال گذشته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر برشمرد.

برچسب ها: مسکن ملی ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.