صیاد شیرازی نمونه بارز وحدت نیروهای مسلح بود

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: شهید صیاد شیرازی نمونه بارز وحدت و همدلی نیروهای مسلح بود که جان خود را فدات عزت و سربلندی اسلام و ولایت کرد.

امیر سرتیپ دوم رضا کلهر روز سه شنبه در آیین بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید صیاد شیرازی در بوشهر اظهار کرد: شهادت و جهاد در راه خدا یک ارزش بی بدیل است و لیاقت می خواهد که شهید صیاد شیرازی با برخورداری از این ویژگی نه تنها در میدان رزم بلکه در خصوصیات اخلاقی نیز زبانزد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی افزود: شهید صیاد شیرازی هرگز دل به زیورهای دنیوی نبست بلکه عارفانه و عاشقانه سلوک وصل را طی کرد تا جام شیرین شهادت را سرکشید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب یادآور شد: صیاد شیرازی نامی پرافتخار و جاودانه است که پس از سپری شدن ۲۵ سال از شهادت آن امیر سرافراز هنوز یاد و خاطره جانفشانیش در اذهان ملت زنده است.

امیر کلهر با بیان نقش سپهبد شهید صیاد شیرازی در ایجاد ترکیب مقدس سپاه و ارتش و تحقق عینی هم افزایی و هماهنگی نیروهای مسلح ، برلزوم و واکاوی ابعاد مختلف آموزه های دفاعی و معرفتی دفاع مقدس به منظور تبیین جوانب و ظرفیت‌های منحصر به فرد رهیافت مقاومت و کاربردی سازی بیش از پیش آن تاکید کرد.

برچسب ها: نیروهای مسلح ، شهدای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.