کشف ۵.۲ تن مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در بوشهر

مدیرکل اطلاعات استان بوشهر از کشف بیش از ۵ تن و ۲۴۲ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر با متلاشی شدن ۱۴ باند قاچاقچی و با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

کشف ۵.۲ تن مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در بوشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، صداقت ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور وزیر اطلاعات  با بیان اینکه استان بوشهر از امنیت پایداری برخوردار است اظهار داشت: با تعامل و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، انتظامی و مردم ولایت‌مدار، استان بوشهر از امنیت پایداری برخوردار است.

وی نقش مردم همیشه در صحنه استان بوشهر در ارتقاء امنیت بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و افزود: با تعامل و همکاری امام جمعه، استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم وضعیت امنیتی و احساس امنیت در استان بوشهر بسیار مطلوب است.

مدیرکل اطلاعات استان بوشهر با اشاره به اینکه آرامش و امنیت مطلوبی در استان بوشهر حاکم است افزود: استان بوشهر یکی از گذرگاه‌های مواد مخدر است که سربازان گمنام امام زمان(عج) تلاش شبانه‌روزی برای برخورد قاطع با قاچاقچیان انجام می‌دهند.

صداقت از کشف بیش از 5.2 تن مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) با متلاشی شدن 14 باند قاچاقچی بیش از 5 تن و 242 کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۳۰ دی ۱۳۹۹
درود