استاندار بوشهر خبر داد:

راه اندازی مرکز رصد اجتماعی متناسب با شرایط استان بوشهر

استاندار بوشهر از ضرورت مرکز رصد اجتماعی وزارت کشور فعال‌شدن مرکز رصد اجتماعی وزارت کشور متناسب با شرایط استان بوشهر گفت.

راه اندازی مرکز رصد اجتماعی متناسب با شرایط استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر ضرورت ارائه آمارهای دقیق در زمینه آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: وجود آمارهای دقیق زمینه برای تجزیه و تحلیل و برنامه‌ ریزی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

وی، با تاکید بر ارائه آموزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: هدف از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در زمینه آسیب‌های اجتماعی کرد آن باید در حوزه امور اجتماعی و کاهش آسیب‌های مواد مخدر آسیب‌ها آشکار شود و برنامه‌هایی که آثار و نتایج خوبی دارند افزایش یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تجزیه و تحلیل در مورد آمار کشفیات مواد مخدر ضروری است افزود: هر چند آمار کشفیات مواد مخدر خوب بوده اما باید در مورد این آمارها تجزیه و تحلیل هم صورت گیرد.

سالاری با اشاره به راه‌اندازی مرکز رصد اجتماعی وزارت کشور تاکید کرد: با توجه به اینکه مرکز رصد اجتماعی طرحی ملی است اما باید الگوی استانی این طرح به انجام فعالیت علمی دنبال شود. استخراج آسیب‌ها و آمارها، بررسی روند آسیب‌های اجتماعی و دلایل بهتر و بدتر شدن آسیب‌ها در مرکز رصد اجتماعی رسیدگی می‌شود.

استاندار بوشهر بر فعال شدن مرکز رصد اجتماعی متناسب با شرایط استان بوشهر تاکید کرد و افزود: آمارهای دقیقی از آسیب‌های اجتماعی و موضوع مواد مخدر در استان باید تدوین شده و با نگاه کارشناسی این آمارهای مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.