ساخت ۹ دهکده گردشگری در استان بوشهر

استاندار بوشهر با اشاره طراحی 9 دهکده گردشگری در این استان گفت: هدف از این کار افزایش اشتغالزایی در استان استان.

ساخت ۹ دهکده گردشگری در استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر امروز در نشست با مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به ظرفیت و جایگاه بانوان در عرصه اجتماعی و مدیریتی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در عمل نشان داد که همواره به توانمندی بانوان در زمینه‌های مختلف به ویژه مسئولیت‌های اجرایی اعتقاد دارد.

وی با  تاکید بر استفاده از ظرفیت مدیریتی بانوان در عرصه‌های مختلف خاطر نشان کرد: حضور بانوان در مسئولیت‌هایی همچون فرماندار، بخشدار، مدیرکل و دیگر پست‌ها نشان از توجه ویژه دولت به بانوان است و باید ساز و کار لازم برای حضور بانوان در عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی را هم فراهم کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه یکی از محورهای توسعه استان بوشهر در بخش گردشکری است تصریح کرد: در دهکده‌های گردشگری استان باید از توانمندی‌های مذکور استفاده کرد و با تهیه غرفه‌های ویژه فرصتی برای کارآفرینی و عرضه محصولات تولیدی بانوان را فراهم کنیم.

وی از طراحی 9 دهکده گردشگری در استان بوشهر خبرداد و افزود:  ایجاد زیرساخت‌های گردشگری یکی از محورهای مهم توسعه استان بوشهر است که در این راستا 9 دهکده گردشگری در این استان طراحی شده است.

سالاری  تاکید کرد: با توجه به اینکه احداث 9 دهکده گردشگری با هدف اشتغالزایی در استان را در دستور کار داریم می‌توان از این ظرفیت هم برای برپایی غرفه ویژه تولیدات بانوان استان استفاده کنیم.

انتهای پیام /پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.