بوشهر:

کارگاه آموزشی ویژه زندانیان و همسران آن‌ها برگزار شد

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان بوشهر از برگزاری کارگاههای آموزشی پیشگیری از اعتیاد زندانیان بالای 6 ماه سابقه زندان و پیشگیری از طلاق همسر زندانیان در استان بوشهر خبر داد.

کارگاه آموزشی ویژه زندانیان و همسران آن‌ها برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود حسینی با بیان اینکه کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد برای 625 زندانیان بالای6 ماه سابقه زندانی برگزار شده است، اظهار داشت: همچنین کارگاه آموزشی پیشگیری از طلاق برای همسران 328 زندانی استان بوشهر برگزاری می شود.

وی اضافه کرد: این 2 کارگاه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در استان اجرا می شود که می تواند به کاهش های آسیب های اجتماعی درخانواده های زندانیان کمک شایانی کند.

حسینی با اشاره به تسهیل در رفت و آمد همسر زندانیان برای شرکت در کارگاه آموزشی پیشگیری از طلاق، ادامه داد: به منظور تسهیل در رفت و آمد کارگاه در سه شهرستان بوشهر، دشتی و دشتستان برگزار می شود تا آنها ناگزیر به مراجعه در مرکز استان نباشند.

حسینی با اشاره به اینکه مجموع افراد گروه های هدف دو کارگاه یاد شده یکهزار و 10 نفر است ادامه داد: تاکنون این کارگاه های برای دو گروه هدف برگزار شده و برای دو گروه باقیمانده نیز انتظار است تا پایان اسفندماه امسال اجرایی شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.