برگزاری انتخابات شوراها در ۴۳۵ شهر و روستای استان بوشهر

معاون استاندار بوشهر از برگزاری پنجمین دوره شورای اسلامی در ۳۷ شهر و ۳۹۸ روستای استان بوشهر خبر داد.

برگزاری انتخابات شوراها در ۴۳۵ شهر و روستای استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراند صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دو انتخاب مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستان در استان بوشهر تمام مسئولان برگزار کننده انتخابات تلاش می کنند این اتفاق مهم در کمال آرامش و سلامت برگزار شود.

وی در خصوص تایید صلاحیت‌های داوطلبان شورای شهر و روستا افزود: تنها گزینه روند برگزاری تایید صلاحیت‌ها قانون است و به هیچ عنوان این موضوع گزینشی انجام نخواهد شد.

معاون استاندار بوشهر  با اشاره به اینکه اگر کسی از نظر قانون صلاحیت حضور در عرصه انتخابات را داشته باشد حتما تایید صلاحیت می شود، بیان کرد: تایید صلاحیت ها توسط هیئت اجرایی انجام می‌شود و فعالیت آنها توسط هیئت نظارت مورد نظارت قرار خواهد گرفت.
وی گفت: بنا بر تاریخ زمان‌بندی شده، ستاد انتخابات در استان بوشهر تشکیل شده و برای تامین نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری مشکلی وجود نداشته است.

گراوند با اشاره به اینکه تا کنون فعالیت های غیر قانونی در زمینه انتخابات در استان بوشهر گزارش نشده است، بیان کرد: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۳۷ شهر و ۳۹۸ روستا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.