کرمان؛

محموله 877 کیلویی تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان از توقيف يک دستگاه خودروی وانت سایپا و کشف 877 کيلوگرم ترياك در عمليات پليس شهرستان جيرفت خبر داد.

محموله 877 کیلویی تریاک به مقصد نرسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرداررضا بنی اسدی فر گفت: در پي كار اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جيرفت، ماموران اين فرماندهی از حمل مقادير قابل توجهی مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور توسط قاچاقچيان با خبر شدند.

وی افزود: با تشکيل اکيپ های گشت ويژه و اعزام به مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان و اشراف اطلاعاتی کامل بر منطقه، ماموران انتظامی در دهستان اسفندقه به يك دستگاه خودرو وانت سایپا مشکوک و دستور توقف آن را صادر كردند.

وی تصريح کرد: در بازرسی انجام شده از خودروی سایپا 877 کيلو گرم ترياک که به صورت ماهرانه جاساز شده بود، کشف شد.

سردار بنی اسدی خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکيل پرونده مقدماتي به همراه مواد كشف شده و خودروی توقيفی جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پايان از شهروندان خواست برای كاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك در زمينه خريد، فروش و حمل مواد مخدر سريعاً مراتب را جهت شناسايی و دستگيری سوداگران مرگ به مرکز فوريت های پليسی110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار