کرمان؛

37 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

در بازرسی های انجام شده از 96 واحد صنفی توزیعی، تولیدی و خدمات فنی بخش ماهان از توابع شهرستان کرمان 37 واحد متخلف شناسایی وبه تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

37 واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدندبه گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، در پی گزارشات واصله مبنی بر تخلفات در برخی واحدهای صنفی در بخش ماهان کرمان با هماهنگی انجام گرفته دو اکیپ گشت بازرسی به این بخش عزیمت و تعداد 96 واحد صنفی توزیعی، تولیدی و خدمات فنی بخش ماهان و توابع این بخش را مورد بازرسی قرار دادند.

 از این تعداد 37 واحد متخلف به جرم گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب و ... شناسایی که پس از تکمیل پرونده جهت صدور و اجرای حکم به تعزیرات حکومتی استان کرمان معرفی شدند.

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از تمامی شهروندان گرامی درخواست نموده تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم صدور فاکتور، تقلب، عدم برچست قیمت و موارد دیگر مراتب را بصورت حضوری یا تلفنی با شماره تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان و ادارت تابعه در شهرستان ها اطلاع دهند.
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار