ایلام؛

شور انقلابی مردم آبدانان در راهپیمایی 22 بهمن

در یوم الله 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شور و شعور انقلابی، معرفت دینی و بصیرت سیاسی مردم در شهرستان آبدانان متجلی شد.

شور انقلابی مردم آبدانان در راهپیمایی 22 بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار شهرستان آبدانان متشکل از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند، کسبه و بازاری، دانشجو و دانش آموز، معلم و مدرس و شهری و روستایی با درک سیاسی و تعهد اسلامی با حمل پلاکارد، دست نوشته ها، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و تمثال مبارک حضرت امام و مقام معظم رهبری در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن شرکت کردند.

فرماندار آبدانان بیان کرد: ملت بزرگ ایران با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و عمل به وصیای ارزشمند و راه گشای معمار کبیر انقلاب همچنان بر ریل رستگاری و صرات مستقیم قرآن و اسلام ناب محمدی(ص) به سمت توسعه همه جانبه در حال حرکت وجهش است.

مجید عسگری به تشریح عملکرد دولت یازدهم پرداخت واظهارکرد: با اجرایی شدن پروسه جهانی برجام و آشتی عالمانه با کشورهای دنیا به خصوص مذاکره مستقیم با قدرت های مطرح، باب جدیدی در زمینه های مالی و بانکی، کشتیرانی و بیمه ای، بهداشتی و درمانی و داد و ستدهای نفتی و تعاملات اقتصادی و تجاری پس از 11 سال بر روی ملت ایران باز شده است.

عسگری انتخابات سال آینده را مهم و تعیین کننده خواند و افزود: امیدواریم با موقعیت شناسی مردم، مساعدت همه گروه ها و جریان های سیاسی و مشارکت مسئولانه با دولت و بهره مندی از نصایح و رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و آرام با مشارکت حداکثری در کشور باشیم.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.