ایلام؛

دهه فجر بهترین فرصت برای وحدت

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای وحدت و انسجام همه گرایش‌های سیاسی و فکری درون نظام است.

دهه فجر بهترین فرصت برای وحدتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گفت: یکی از اصلی ترین شعارها و مطالبه های انقلابی ملت ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

جواد شرفخانی اظهارکرد:در شرایط کنونی که دشمن به بهانه های واهی ایران اسلامی را تهدید می کند و موافقت نامه های ما را نادیده می گیرد همه با تاکید بر وحدت واقعی و همدلی در راستای تقویت و تحقق شعار کوبنده استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بکوشیم.

وی با بیان اینکه بخش نخست این شعار استقلال است، افزود: استقلال و حفظ تمامیت ارضی و حفظ عزت و منزلت ایرانی در سایه همگرایی تمامی مردم و نخبگان فکری و اجتماعی حاصل می شود.

دبیر حزب مردم سالاری استان بیان کرد: برای تحقق آزادی به عنوان بند دیگر این شعار در قانون اساسی جمهوری اسلامی به خصوص فصل سوم، همه آزادی های فردی و اجتماعی از جمله آزادی عقیده، آزادی مطبوعات، آزادی فعالیت احزاب سیاسی، آزادی تشکیل راهپیمایی و اجتماع ها گنجانده شده که لازم است زمینه تحقق هر چه بیشتر آنها برای تقویت ستون های انقلاب فراهم شود.

شرفخانی یادآورشد: بنابراین باید به گونه ای مسایل کشور را در قالب گفت و گوها و نشست های آزاد و سازنده که مخل مبانی اسلامی یا حقوق عمومی نباشد، حل و فصل کرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.