ایلام؛

حضور مردم درراهپیمایی 22 بهمن پاسخی به یاوه گویی ها

حضور گسترده و با شکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ روشنی در برابر تهدیدات و یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا است.

حضور مردم درراهپیمایی 22 بهمن پاسخی به یاوه گویی هابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛امام جمعه چرداول گفت: روز 22 بهمن آیینه تمام نمای عشق و دلدادگی مردم به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه است و گذر زمان و توطئه‌ های دشمنان هیچ وقت خللی در اراده این ملت بصیر و آگاه وارد نخواهد کرد.

احمد امرایی بیان کرد:پیوند مردم با انقلاب و رهبری ریشه ای عمیق دارد و ملت ایران همواره با اتحاد و همدلی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند.

وی به فرا رسیدن دهه شهادت دختر یگانه پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و اظهارکرد: حضرت فاطمه (ص) حلقه وصل نبوت و امامت بود و این بانوی گرامی در راه دفاع از حریم امامت و ولایت به شهادت رسیدند.

امرایی به دیدار پرسنل نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب و سخنان حکیمانه معظم له نیز اشاره کرد و افزود: فتنه ها و جنگ های داخلی در دنیا بویژه خاورمیانه دستاورد سیاست‌ها و دخالت های آمریکاست و چهره واقعی آمریکا امروز با سیاست ها و حرکات ترامپ بیش از همیشه نشان داده می شود.

وی عنوان کرد: در این دیدار رهبر حکیم انقلاب فرمودند رئیس جمهور تازه آمریکا چهره واقعی و خوی و خصلت دستگاه حاکمه این کشور را به جهان نشان داد و آن را علنی و عریان کرد.

امام جمعه چرداول یادآورشد: وحدت، همدلی و ولایتمداری سد محکمی در برابر دشمنان است و باید از این موضوع کلیدی هیچ وقت غافل نباشیم.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.