ایلام؛

ملت ایران برای فتح قله های پیشرفت از کسی اجازه نمی گیرد

ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی یکصدا در راهپیمایی 22 بهمن فریاد زدند که هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند مانع آنها در فتح قله های پیشرفت و توسعه شود.

ملت ایران برای فتح قله های پیشرفت از کسی اجازه نمی گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛استاندار ایلام گفت: مردم استان همچون سایر ادوار انقلاب امروز نیز نشان دادند به آرمان های نظام، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا التزام عملی دارند.

محمدرضا مروارید بیان کرد: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال یک بار دیگر خشم و انزجار خود از توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل ابراز داشتند.

مروارید با اشاره به موضعگیری های اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا اظهارکرد: ملت ایران در طول سال های پس از پیروزی انقلاب به این تهدیدها عادت کرده و هیجگاه این فشارها و تهدیدها آنان را از مواضع بر حق و انقلابی خود که همان خارج شدن از سلطه کشورهای استعمارگر و تلاش برای رسیدن به قله های توسعه و پیشرفت است، باز نخواهد داشت.

استاندار  افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد تمامی مردم و جریان های سیاسی بدور از گرایش ها و دیدگاه ها متفاوت در جهت حرکت به سوی فتح قله های پیشرفت و رفع مشکلات مردم همگام و همدل هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان با ایجاد تفرقه و دو دستگی به آمال و آرزوهای شان که همان از بین بردن این نظام الهی است، برسند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.