ایلام؛

شکوه 22 بهمن در ایلام

راهپیمایی 22 بهمن ایلام امروز در حالی با حضور پرشور و گسترده مردم ایلام آغاز شد که پس از 2 روز بارش برف و باران، حال و هوا و چهره این شهر دیدنی تر از دیگر ایام سال است.

شکوه 22 بهمن در ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛امروز جمعه ایلام همانند همه شهرهای ایران اسلامی شاهد حضور جمعیت گسترده ای است که آمده اند با حضور سبز خود بار دیگر حمایت شان را از نظام اسلامی نشان دهند و با مشت های گره پاسخ کوبنده به تهدیدهای توخالی دشمن بدهند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه‌ ایلام در مرکز استان و شهرستان های مهران، دهلران، دره‌شهر، سیروان، چرداول، بدره، ایوان، آبدانان و ملکشاهی در روز جشن و حماسه ملی یکپارچه و منسجم به جوش و خروش در آمدند تا اقتدار و بزرگی ملت ایران و نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

جشن ملی 22 یهمن با حضور هزاران زن و مرد، پیر و جوان و کوچک و بزرگ عاشق میهن، انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز جمعه در مسیرهای اعلام شده در 10 شهرستان استان ایلام آغاز شده است.

با وجود اینکه آغاز این آیین از سوی ستاد دهه فجر استان ساعت 10 و 30 صبح اعلام شده بود ولی بسیاری از مردم عاشق نظام و میهن اسلامی در شهر ایلام از ساعتی قبل از شروع مراسم در مسیرهای حرکت راهپیمایان تجمع کرده بودند.

با هدف رفاه و فراهم آوردن زمینه مشارکت گسترده مردم برای حضور در این جشن ملی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی از نخستین ساعت های صبح امروز با اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به محل راهپیمایی اجرا شده است.

مشارکت و حضور پرشور گروه های مردمی امروز جلوه ای دیدنی به راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و روستاهای این استان بخشیده و مردم با مشت های گره کرده آمده اند تا بار دیگر با فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.

در پایان راهپیمایی امروز شهر ایلام که از چهار راه رسالت به سمت مصلای بزرگ شهر محل برگزاری آیین نمازجمعه برگزار شد و آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری در اجتماع مردم سخنرانی می کند.

راهپیمایان در پایان این آیین در صف های به هم پیوسته و منسجم در نمازجمعه شهر ایلام به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی شرکت خواهند کرد.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.